A belföldi forgalom árbevétele 8,2 milliárd forint, az export 1,4 milliárd forint volt, ami 8, illetve 17 százalékkal több az előző évinél.
A közleményben kiemelték, hogy különösen sikeresen zárta a társaság a tavalyi utolsó negyedévet. A Szentkirályi és Emese ásványvizek a 2013-as 11,4 százalékos volumenrészesedésüket 2014-re 12,7 százalékra, értékbeli részesedésüket pedig 16,4-ről 17,4 százalékra növelték, decemberben pedig az értékbeli piaci részesedés átlépte a 20 százalékos értéket. Erre az évre 2-3 százalékos árbevétel-növekedést tervez a Szentkirályi.
Az ACNielsen Piackutató Kft. adatai alapján tavaly a hazai kiskereskedelmi ásványvízpiac az előző évhez képest mennyiségben 3, értékben 6 százalékkal nőtt. A kumulált vízpiaci adatok alapján a márkatermékeket gyártó vállalatok között Magyarországon mennyiségben és értékben is piacvezető volt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. - közölték.
Az ízesített ásványvizek népszerűsége egyre nő, a fogyasztói igényekre reagálva a Szentkirályi új termékekkel bővíti portfolióját, Virágoskert fantázianéven.
A vállalat az új termékeket egyelőre háromféle - citromfű-lemon-lime, gránátalma-százszorszép és dinnye-lótuszvirág - ízben hozza forgalomba, de további kombinációkat tervez a jövőben. A Virágoskert ízei 1,5 literes kiszerelésben, tavasztól lesznek kaphatók a boltokban, de a tervek szerint kisebb, 0,75 literes kiszerelésben is forgalomba hozzák a szezonban.
A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar díj hozta meg.
A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással hozta létre új logisztikai központját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.