BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több száz magyar utazó kért segítséget

A légi utasok jogainak érvényesítésére alapított Flight Refund Kft. segítségét egyéves működése alatt eddig több száz magyar ügyfél vette igénybe - közölte Csuhaj Miklós, a cég ügyvezetője.

A Flight Refund a kelet-közép-európai régióban elsőként 2012. november 1-jén, Magyarországon indított a légi utasok jogainak érvényesítését segítő online szolgáltatást. Bármely EU-n belüli légitársaság járatának több mint 3 órás késése, váratlan törlése, vagy a túlfoglaláskor előforduló beszállás megtagadása esetén a Flight Refund átvállalja a kártérítési folyamat lebonyolítását a kárt szenvedett utazótól - ismertette.

Közlése szerint a legrövidebb kártérítési ügy 1,5 hónapig tartott, az ügyek átlagos hosszúsága 4-6 hónap, de a leghosszabb ügy közel 2 éves jogi csatározás után zárult sikeresen.

A cég tervei szerint a következő 3 évben tovább terjeszkedik európai piacokon.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.