A Flight Refund a kelet-közép-európai régióban elsőként 2012. november 1-jén, Magyarországon indított a légi utasok jogainak érvényesítését segítő online szolgáltatást. Bármely EU-n belüli légitársaság járatának több mint 3 órás késése, váratlan törlése, vagy a túlfoglaláskor előforduló beszállás megtagadása esetén a Flight Refund átvállalja a kártérítési folyamat lebonyolítását a kárt szenvedett utazótól - ismertette.
Közlése szerint a legrövidebb kártérítési ügy 1,5 hónapig tartott, az ügyek átlagos hosszúsága 4-6 hónap, de a leghosszabb ügy közel 2 éves jogi csatározás után zárult sikeresen.
A cég tervei szerint a következő 3 évben tovább terjeszkedik európai piacokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.