A kátyúzási igény nagyobb, mint amekkorát a közútkezelők egyszerre el tudnak végezni, ezért első körben minden esetben a gyorsforgalmi és főutakon, majd a kevésbé forgalmas 4-5 számjegyű mellékutakon, végül a bekötőutakon várhatóak munkálatok.
Az úthibákról elsősorban a cég saját, több száz útellenőrből álló hálózata ad információt, akik meghatározott terv alapján járják végig a Magyar Közút Nonprofit Zrt. által üzemeltetett 31 800 kilométeres közúthálózatot. A társaság ezen felül előzetes ütemtervébe szintén próbálja beépíteni a lakossági és egyéb bejelentéseket is.
A kátyúzási, lokális javítási munkákra a Magyar Közút Nonprofit Zrt. idén nettó 9,51 milliárd forintot költhet el, ami mintegy 151 000 tonna aszfalt felhasználását teszi lehetővé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.