Az államtitkár a Székelyudvarhelyen tartott nemzetközi turisztikai konferencián tartott előadását összefoglalva elmondta, hogy Magyarországon a turizmusnak három fő stratégiai terméke van: az egészségturizmus, a kulturális és a hivatásturizmus. Az országnak ezen a téren vannak jó adottságai, ezért ezt próbálják minél tudatosabban, minél több fejlesztési forrást bevonva kihasználni - tette hozzá.
A székelyföldi turizmus fejlesztése érdekében azt javasolta, hogy ott is meg kell nézni, hogy melyek a legjobb adottságok, melyekre van nagy kereslet, akár belföldi, akár nemzetközi szinten. Hozzáfűzte, hogy a közlekedés fejlesztésére is szükség van, hogy Székelyföld minél jobban megközelíthető legyen.
Megjegyezte azt is, hogy a turizmus vonzó munkalehetőségeket is teremt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.