A Yahoo az idei első negyedévben 1,226 milliárd dollár bevételre tett szert, 8 százalékkal magasabbra a tavalyi első negyedévi 1,133 milliárd dollárnál. Az első negyedévi forgalom elmaradt a 2014 negyedik negyedévi 1,253 milliárd dollártól.
Adó, kamat, értékcsökkenés és amortizáció előtti (EBITDA) eredménye 231 millió dollár lett, 25 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbi 306 millió dollárnál. A 2014 negyedik negyedévi EBITDA eredmény 409 millió dollár volt.
A Yahoo első negyedéves nyeresége 21 millió dollárra csökkent a 2014 első negyedévi 312 millióról, egy részvényre jutó nyeresége pedig 2 centre 29 centről.
A Yahoo kereső szolgáltatásból származó bevétele 20 százalékkal 956 millió dollárra emelkedett az első negyedévben. A weboldal-látogatási forgalomból származó bevételben a mobil eszközökön bonyolított forgalom részaránya az idei első negyedévben 21 százalékra emelkedett a 2014 első negyedévi 14 százalékról.
Alkalmazottai számát a Yahoo a negyedév folyamán az egy évvel korábbihoz képest 8 százalékkal 11 400-ra csökkentette.
A második negyedévben a Yahoo 1,210-1,250 milliárd dollár forgalomra, 240-260 millió dollár EBITDA eredményre és 90-110 millió dollár nyereségre számít.
A Yahoo többéves átszervezési folyamat kellős közepén tart, melynek célja ismét internetes "ikonná" tenni a céget - kommentálta Marissa Mayer vezérigazgató a negyedéves eredmény beszámolót. A Yahoo új tartalommal és új funkciókkal kívánja növelni látogatói, és ezzel párhuzamosan reklámpartnerei számát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.