Már 450 ezer rendelést teljesített 73 ezer regisztrált felhasználójának a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása, két évvel az indulás után. A növekedést az előző évet közel 130 százalékkal meghaladó forgalom mellett a ma induló székesfehérvári házhoz szállítás, valamint az üzletág bővülését segítő, 13 főt foglalkoztató budapesti HR Centrum is jelzi - derül ki a Tesco-Global Áruházak Zrt. közleményéből.
A Tesco a 2013. március 16-ai indulás óta folyamatosan fejleszti és bővíti Online Bevásárlás szolgáltatását. Az ingyenesen letölthető mobilalkalmazás és a webes felület segítségével már közel 30 millió terméket rendeltek az online vásárlókat is kiszolgáló 4 áruházból (Budaörs, Megapark, Bécsi út, Szeged Extra). A jövőben, április 21-től a székesfehérvári lakosok is hozzájárulhatnak a számok növekedéséhez, hiszen mától ők is kérhetnek házhoz szállítást. A budapestihez hasonlóan az akár 299 forinttól elérhető kiszállítást a vállalat budaörsi áruházából biztosítja, az indulásnál két dedikált autó és tíz munkatárs segítségével.
"Az Online Bevásárlás a Tesco egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. Az indulás óta már több mint 29 millió terméket rendeltek vásárlóink, ami pedig még ennél is fontosabb, hogy ügyfeleink elégedettsége eléri a 97 százalékot" - mondta Sebestyén Péter, e-kereskedelmi üzletágvezető - derül ki a Tesco-Global Áruházak Zrt. közleményéből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.