Teljes megújításon esett át a Mediaworks nyolc megyei napilapja, amelyek hétfőn már az új külsőben jelentek meg.
A változás a Mediaworks valamennyi nyomtatott regionális kiadványát érinti: az Új Dunántúli Napló (Baranya), a Heves Megyei Hírlap (Heves), a 24 Óra (Komárom-Esztergom), a Somogyi Hírlap (Somogy), az Új Néplap (Jász-Nagykun-Szolnok), a Tolnai Népújság (Tolna), a Békés Megyei Hírlap (Békés) és a Petőfi Népe (Bács-Kiskun), valamint a Vasárnap Reggel megyei és központi kiadása egyaránt új dizájnban készül. Az olvasók több helyi tartalmat, gazdagabb szolgáltatási információkat kapnak.
„Fő célunk az előfizetői és árus példányszámok emelése. Ehhez igazodnunk kell a helyi igényekhez. Minden lapszámban az első három oldal az adott megye történéseire fókuszál, lesznek speciális tartalmú megyei oldalak is, valamint egy félig szolgáltatás, félig interaktív oldal is.
A Mediaworks a megyei lapokban is szeretné erősíteni a szórakoztató jelleget” – mondta Hanák Tamás, a napilap divízió igazgatója. Takács Zoltán regionális felelős szerkesztő szerint számos kutatás igazolta, mennyire fontosak a helyi hírek, ezért döntöttek úgy, hogy több tudósítást, interjút, riportot, lokális szolgáltatás jellegű információt adnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.