felmérés A hagyományosan gyenge első negyedév után az április–júniusi időszakban harmadával nagyobb forgalmat értek el a hazai internetes kereskedők az előző év azonos időszakánál. Az első fél évben 16 százalékkal növekedett az online kiskereskedelem a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felmérése alapján.
Az online kereskedelem szereplői 2015 második negyedévére vonatkozóan a korábbinál jóval pozitívabb értékelést adtak, ami mögött a felmérés tanúsága szerint a forgalombővülés mellett a hagyományos boltok kötelező vasárnapi zárva tartásának első érezhető hatása áll.
2015 harmadik negyedévét illetően az egy évvel korábbival csaknem megegyező mértékű optimizmus jelent meg a boltok értékelésében. A jelentés szerint az erős harmadik negyedévvel kapcsolatos várakozások immár általánosnak mondhatók, hiszen több szektor számára is a nyár vége, valamint az ősz eleje az egyik fő szezont jelenti a karácsony mellett. Az egy évvel ezelőtti értékhez való igazodás ugyanakkor a már jelzett vasárnapi szabályozás hatásának eltűnését mutatja, azaz nagymértékű forgalomnövekedés hosszú távon nem, csak kisebb szezonális kiugrások várhatók az áruházak véleménye alapján. A magyar gazdaság állapotát illetően bár kismértékben javult a boltok megítélése, továbbra is azon a véleményen vannak, hogy a következő időszakban stagnálás várható.
Összességében az online kereskedők a korábbi negyedévhez képest jobbnak látták a piac helyzetét, miközben az offline szektor szereplői inkább az előző két időszakra jellemző várakozásaikat ismételték meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.