Az átalakítás költségeit sikerült optimálisan megoldani: több munkafolyamatot belsősökkel végeztek, de például a díszletet a legolcsóbb ajánlatot tevő szállította, a legnagyobb tételt a technikai eszközök jelentették – mondta lapunknak a vezérigazgató. Februártól a reklámbevételek jelentősen csökkentek (az államiak pedig nagyjából eltűntek), és nem titkolt célja a televízió vezetésének, hogy a hétfőtől látható tartalmi és arculati változtatásokkal a piaci hirdetők számára vonzóbbá tegyék a csatornát – mondta a Világgazdaságnak a vezérigazgató.
A televízió fő közönsége az ötven körüli, vidéki, gondolkodó emberekből áll – fogalmazott lapunknak Tarr Péter, a Hír TV tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese. – A televízió viszont szeretne nyitni a fiatalabb korosztály felé.
Ezért is a tartalmi, arculati frissítés – tette hozzá Lukáts Péter, a csatorna kreatív kommunikációs igazgatója. Az átalakítást részben a médiapiacon február elején kialakult helyzet indokolta. (A Hír TV is része annak a Simicska Lajoshoz köthető médiabirodalomnak, amely a vállalkozó és a kormányfő közötti konfliktus kereszttüzébe került.) A negatív kampány következtében ugyanakkor februárban és márciusban nem esett sokat a Híradó nézettsége, inkább stabilizálódott, s májustól viszont már kifejezetten emelkedni kezdett a közönsége, és az a céljuk, hogy karácsonyra az egész napi nézettséget megduplázzák a televíziónál – mondta Tarr.
Ebben is szerepe lehet az új műsoroknak, például a Reggeli járatnak vagy a Kokó vezetésével induló sporttematikájú műsornak. A Szabadfogás pedig – a résztvevők összetétele alapján – egy formabontó vitaműsornak ígérkezik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.