A Mol-csoport magyarországi nemzetközi olaj- és gázipari vállalat Budapesten méretezhető kisbolt prototípust épít ki szoros együttműködésben belső kiskereskedelmi csoportjával és az egyazon illetőségű CBX stratégiai márkanév ügynökséggel és kiskereskedelmi tervezési tanácsadóval. A Mol hálózat több mint 1900 üzemanyagközpontot működtet 11 országban Közép- és Kelet-Európa egész területén.
Az első 28 élelmiszer- és gasztroboltot Fresh Corner márkanév alatt az utóbbi három hónap leforgása alatt hat országban (Magyarországon, Horvátországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban) nyitották meg. Ezeknek a kezdeti helyiségeknek az alapterülete 500 és 2000 négyzetláb között van.
A CBX azt a megbízást kapta, hogy olyan új kiskereskedelmi koncepciót és prototípust hozzon létre, mely tükrözze és vegye tekintetbe a vállalat jellegzetes nemzeti piacainak diverzitását. Ezen túlmenően, bővítési célú akvizícióival együtt a Mol hálózata jelenleg számos különböző névtáblát és lábnyomot foglal magába. Ezért a CBX-nek feladata részeként olyan irányelveket és kritériumokat is ki kellett dolgoznia, melyek a vállalatot hivatottak segíteni annak eldöntésében, hogy mely boltméret és termékválaszték a legalkalmasabb adott piac és helyszín esetén.
Végül pedig a CBX a Mollal együtt dolgozott ki kisbolt alapkínálatot, forró ital és elvihető étel tekintetében is, mely módosítás feltétele mellett a vállalat nemzeti piacainak mindegyikén alkalmazható.
A projekt általános célkitűzésének témaköréhez Lars Höglund, a Mol csoport kiskereskedelmi rangidős alelnöke azt a megjegyzést fűzte: "A Mol nagyon ambiciózus kiskereskedelmi stratégiát tűzött ki magának az elkövetkezendő évekre. Küldetésünk sikeressége érdekében kiskereskedelmi alapjaink minden egyes vetületét lépésről lépésre újból át kellett gondolnunk, és ebben a CBX nagyszerű partnernek és mentornak bizonyult mindvégig. Új elrendezést hoztunk létre a megújult kínálat biztosításának legjobb támogatásához. Már a külső megjelenésből is azonnal látszik, hogy elrugaszkodtunk a hagyományos előtér-bolttól olyan kiskereskedelmi egység irányában, ahol az ügyfelek napi kiegészítő beszerezéseiket elvégezhetik, és forró italokat, illetve élelmet is vásárolhatnak az útra."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.