BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új kisbolttal próbálkozik a Mol

A Mol-csoport magyarországi nemzetközi olaj- és gázipari vállalat Budapesten méretezhető kisbolt prototípust épít ki szoros együttműködésben belső kiskereskedelmi csoportjával és az egyazon illetőségű CBX stratégiai márkanév ügynökséggel és kiskereskedelmi tervezési tanácsadóval. A Mol hálózat több mint 1900 üzemanyagközpontot működtet 11 országban Közép- és Kelet-Európa egész területén.

Az első 28 élelmiszer- és gasztroboltot Fresh Corner márkanév alatt az utóbbi három hónap leforgása alatt hat országban (Magyarországon, Horvátországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban) nyitották meg. Ezeknek a kezdeti helyiségeknek az alapterülete 500 és 2000 négyzetláb között van.

A CBX azt a megbízást kapta, hogy olyan új kiskereskedelmi koncepciót és prototípust hozzon létre, mely tükrözze és vegye tekintetbe a vállalat jellegzetes nemzeti piacainak diverzitását. Ezen túlmenően, bővítési célú akvizícióival együtt a Mol hálózata jelenleg számos különböző névtáblát és lábnyomot foglal magába. Ezért a CBX-nek feladata részeként olyan irányelveket és kritériumokat is ki kellett dolgoznia, melyek a vállalatot hivatottak segíteni annak eldöntésében, hogy mely boltméret és termékválaszték a legalkalmasabb adott piac és helyszín esetén.

Végül pedig a CBX a Mollal együtt dolgozott ki kisbolt alapkínálatot, forró ital és elvihető étel tekintetében is, mely módosítás feltétele mellett a vállalat nemzeti piacainak mindegyikén alkalmazható.

A projekt általános célkitűzésének témaköréhez Lars Höglund, a Mol csoport kiskereskedelmi rangidős alelnöke azt a megjegyzést fűzte: "A Mol nagyon ambiciózus kiskereskedelmi stratégiát tűzött ki magának az elkövetkezendő évekre. Küldetésünk sikeressége érdekében kiskereskedelmi alapjaink minden egyes vetületét lépésről lépésre újból át kellett gondolnunk, és ebben a CBX nagyszerű partnernek és mentornak bizonyult mindvégig. Új elrendezést hoztunk létre a megújult kínálat biztosításának legjobb támogatásához. Már a külső megjelenésből is azonnal látszik, hogy elrugaszkodtunk a hagyományos előtér-bolttól olyan kiskereskedelmi egység irányában, ahol az ügyfelek napi kiegészítő beszerezéseiket elvégezhetik, és forró italokat, illetve élelmet is vásárolhatnak az útra."

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.