Nem a Sláger lehet az egyetlen rádiós márka, amely új tulajdonossal térhet vissza a piacra, július 8-án ugyanis az Autórádió Kft. kezdeményezte a Danubius Rádió név levédetését - írja az mmonline.hu. Ezt jó eséllyel meg is tehetik, ugyanis a Sláger Rádióhoz hasonlóan már ez az elnevezés sem áll oltalom alatt. A kft. neve onnan lehet ismerős, hogy 2011 végén a Médiatanács ezt a céget hozta ki győztesnek a Klubrádió akkor használt 95.3 MHz-es frekvenciája esetén. Később azonban a Klubrádió által indított perben a céget alaki érvénytelenség miatt utólag kizárták a pályázatból.
Az Autórádió Kft. akkori tulajdonosa Tamás Hajnalka és Szerémi Nóra volt, de a rádiós piacon szinte tényként kezelték, hogy a Roxy Rádió volt tulajdonosa, az ukrán Jurij Ljascsenko áll a cég mögött. Az élet igazolta a pletykát, ugyanis Ljascsenko időközben nevére vette a kft.-t, és ő tölti be az ügyvezető igazgatói tisztséget is.
A Sláger név első újrahasznosítási kísérlete ugyancsak az ukrán üzletemberhez kötődik, ugyanis 2012 elején, amikor még sanszosnak tűnt a budapesti frekvencia megszerzése, az Autórádió Kft. le akarta védetni a Sláger 95,3 FM-logót, de ez végül nem lett bejegyeztetve.
Az sem véletlen, hogy Ljascsenko most akarja levédetni a Danubius nevet, ugyanis az mmonline.hu megjelenésével egy időben zárul le a fővárosi 95.8-as és 96.4-es frekvencia pályázati határideje. Jó eséllyel az Autórádió Kft. is ott lesz a jelentkezők között. Szintén a potenciális pályázók között tartják számon a júliusban alapított Radio Plus Kft.-t, amelynek az ügyvezető igazgatója nem más, Andy Vajna.
A 95.8-at magyar zenéket sugárzó rádiónak, a 96.4-et pedig fiatalos zenei rádiónak szánja a Médiatanács. A hosszadalmas procedúra miatt ezeken a frekvenciákon leghamarabb 2016 elején indulhatnak el az új rádiók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.