A többi között a spanyolországi és az olaszországi piaci sikereinek tulajdonítja a francia Carrefour kiskereskedelmi lánc a harmadik negyedéves jó pénzügyi eredményeit. A társaság a pénteki tőzsdenyitás előtt tette közzé az adatokat, ezek szerint az árbevétele 2,2 százalékkal 21,5 milliárd euróra emelkedett, és felülmúlta az elemzői várakozásokat is.
A cég legnagyobb piaca továbbra is Franciaország, ahol a forgalom 2,3 százalékkal nőtt, és 10,3 milliárd eurót tett ki. A legnagyobb meglepetést Olaszország okozta, ott a 2,5 százalékos elemzői előrejelzéssel szemben 5,9 százalékos javulást produkált a vállalatóriás. A vártnál jobban sikerült a Carrefour harmadik negyedéve Belgiumban és Romániában is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.