„Az eddigi tapasztalataink azt mutatják, a vásárlók egyre tudatosabban felkészülnek, hogyan menedzseljék a hétvégét, mely boltokat mikorra ütemezzék be” – emelte ki lapunknak Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója, hogy cégénél miként érzékelik a vasárnapi zárva tartás hatásait. Hozzátette: a „vásárlási hatékonyság” növekvő fontosságán keresztül a hipermarketek is népszerűbbek lettek, azaz nem csupán az ár, hanem a vásárlásra fajlagosan elköltött idő is fontosabb lett. Főként péntek–szombaton érzékelhető jelentős forgalomnövekedés, de ez kisebb mértékben hétfőn is tapasztalható. Ennek megfelelően nagyobb létszámú kiszolgáló személyzettel, több nyitott kasszával és nagyobb mennyiségű áruval várják a vásárlókat. „A megnövekedett forgalom miatt új munkaerő felvételére is szükség van, vagyis a vasárnapi zárva tartás miatt a Tescónál senki sem veszítette el az állását” – tette hozzá.
Az idei első fél év eredményéről elmondta: a forgalom mindegyik európai Tesco-piacon emelkedett, „köszönhetően annak, hogy a vásárlók értékelték a friss áru területet érintő befektetéseket”. A beruházásokkal kapcsolatban kiemelte: „Nyáron indítottuk el az online bevásárlás szolgáltatását Győrben, bevezettük a bolt a boltban koncepciót, és közel egymilliárd forintot fektetettünk bérekbe és a cafeteriarendszerbe.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.