Minden eddigi rekordot megdönt az idei szinglinapon a kínai internetes áruházak forgalma. Az eredetileg az egyedülállók párra találását elősegítő, az amerikai Valentin-napra hajazó esemény mára az online vásárlás ünnepnapjává nőtte ki magát Kínában, köszönhetően a rá épített elképesztő marketingkampánynak. Az internetes áruházak – közöttük is elsősorban a szinglik napját 2009 óta kommercializáló Alibaba – ilyenkor hatalmas kedvezményeket adnak. Idén az első másfél óra után már megvolt az 5 milliárd dolláros összforgalom, amire tavaly 13 órát kellett várni. Az Alibaba nagyáruházaiban, így a Taobaóban és a TMallban a tavalyi 27 ezer helyett most 40 ezer kereskedő kínálta 25 ország 30 ezer márkájának termékeit. A 24 órás vásárlási hajsza végeredményét korábban elemzők 13 milliárd dollárra tették, ez 40 százalékkal lenne több a tavalyinál. A tavalyi 9,3 milliárdos csúcsot már ebédre átadták a múltnak. Az idén a rekorddöntés mellett a fő cél a külföldi márkák megismertetése volt a kínai fogyasztókkal. Az első tapasztalatok azt mutatják, hogy a kínaiak egyre inkább hajlanak a mobiltelefonra érkező kuponkedvezmények érvényesítésére, akár egy gomb megnyomására egyszerűsítve a vásárlás folyamatát. Az Alibabához beérkezett rendelések 72 százaléka már mobil eszközről érkezett, ez az arány tavaly 42 százalékos volt. A szinglik napjának sikerét jelzi, hogy az amerikai „konkurens” Kiber Hétfőt is veri, utóbbinak tavaly 6,56 milliárd dolláros volt a forgalma.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.