Magyarország mellett további 15 európai országban indítanák el a jövő év végéig a DepoTrip nevű, vállalatok közötti internetes kereskedelemre létrehozott szolgáltatást, a terjeszkedéshez több millió eurós tőkebevonást terveznek a tulajdonosok – mondta el érdeklődésünkre Szabó György, az alkalmazást működtető Depotrip Hungary Zrt. egyik tulajdonosa. Az elképzelések szerint számos nyugat-európai országban, valamint több kelet-európai piacon – Lengyelországban, Oroszországban – hoznának létre saját leányvállalatot.
Ugyanakkor távlati terveik szerint szerepel, hogy Európa valamennyi országában megjelennek, franchise-partnereken keresztül. A valamivel több mint egy éve indult DepoTrip a raktáron maradt, eladatlan készletek értékesítését könnyíti meg a cégek számára, a társaság által működtetett online felületen jelenleg 40 milliárd forint értékű eszközből lehet válogatni. „Az oldalon kínált termékeket igen kedvezményes áron lehet megvásárolni, köszönhetően annak, hogy ezek az eladó vállalatoknál jellemzően már leírt készletek. Így számukra már az is komoly nyereséget jelent, ha sikerül vevőt találniuk rájuk” – közölte Szabó György.
A DepoTripen keresztül ugyanakkor az elfekvő készletek mellett friss áru, élelmiszer is beszerezhető, ebben a termékkörben is jelentős árelőnyt érhetnek el az ott vásárlók a nagy mennyiségek miatt. A cég távlati terveiben szerepel, hogy a leányvállalatok egyfajta kereskedőházként is működjenek. „A magyar termékek nemzetközi piacokra való eljutását, ottani értékesítését támogatnánk ezzel” – fűzte hozzá Szabó György.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.