A Magyar Suzuki Zrt. tavaly 7500 autót adott el és ezzel közel tíz százalékra növelte részesedését a magyar személyautópiacon - közölte a társaság kommunikációs igazgatója.
Ruska Viktória tájékoztatása szerint a sport-szabadidő kategóriát közel húsz százalékos részesedéssel a március óta gyártott és forgalmazott Vitara vezeti. A modellből december 31-éig 3733-at helyeztek forgalomba.
A Swift szintén kategóriaelső lett 1955 darabos értékesítéssel, 17,27 százalékos piaci részt hasítva ki magának a kisautók között.
Az alsó középkategóriás S-Cross gépkocsiból 1449 kelt el az év során, ez a versenytársak között az ötödik helyet jelenti. A külföldön gyártott Celerio is, amely 194 eladott példánnyal 7,59 százalékos piaci részesedést ért el.
A márka a megelőző évhez képest belföldi eladásait 58 százalékkal, piaci részesedését 2,7 százalékkal növelte. A Magyar Suzuki Zrt. a vállalati és állami beszerzésekben is erősíteni tudta pozícióit, bővítette flottaeladásait.
A vállalat a 2015-ben gyártott gépjárművek számáról, az exportált autók mennyiségéről és az idei gyártási célkitűzésekről 2016 tavaszán, az éves pénzügyi zárás elfogadása után ad tájékoztatást.
A Suzuki Motor Corporation egyedüli termelő leányvállalataként a kontinensen a Magyar Suzuki látja el a teljes európai piacot az Esztergomban gyártott gépjárművekkel.
A 3000 Suzuki-dolgozó mellett a beszállítói és márkakereskedői körrel együtt a Magyar Suzuki több tízezer ember számára nyújt megélhetést.
A vállalat nem csupán az európai piacot látja el gépjárművekkel, szállít Japánba, Oroszországba, Ukrajnába és néhány közel-keleti országba, illetve Izraelbe és Marokkóba is
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.