A brit Burberry divatház felvásárlási célponttá vált – az erről szóló spekulációról a Financial Times számolt be kedd reggel, kapásból 5,5 százalékkal megacélozva ezzel a luxusipari cég tőzsdei árfolyamát. A gazdasági napilap szerint a Burberry pénzügyi tanácsadókat szerződtetett, hogy meghiúsítson egy esetleges kéretlen felvásárlási akciót. A félelme nem alaptalan, ugyanis egy ismeretlen befektető részvényvásárlásaival 5 százalék körülire emelte részesedését a londoni divatcégben. A befektető az HSBC közvetítésével építette a fel pakettjét, a bankház viszont a vállalat kérésére sem volt hajlandó felfedni ügyfele kilétét. Jól értesültek a francia LMVH és az amerikai Coach mellett magánbefektetőket boronáltak össze a Burberryvel.
A Burberry az utóbbi időszakban jelentős változtatásokon ment keresztül, köszönhetően Angela Ahrendts áldásos tevékenységének. A cég élére 2006-ban kinevezett topmenedzser valódi koncepció nélkül működő, lazán egymáshoz kötődő áruházak szétzilált halmazát vette át, s erős központi irányítású, egységes és sikeres divatlánccá formálta. A luxusszegmensben utazó cég forgalma megháromszorozódott, piaci értéke a duplájára nőtt. Ahrends 2013-ban az Apple internetes és kiskereskedelmi igazgatójaként folytatta pályafutását. A Burberryt 4,30 fonton vette át, és 16,5-nél adta át utódának.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.