A 20 millió fölötti sávban is több tétel talált gazdára. Vörös Géza Kalapos önarcképe és Bene Géza 1929-es műtermi csendélete, valamint Vaszary János népviseletbe öltözött lányokat ábrázoló portréja egyaránt 26 millió forintért, Pór Bertalan Kék inges fiú című 1910-es alkotása, a magyar avantgárd egyik legkifejezőbb portréja 22 millió forintért kelt el. A szinte elfeledett, 26 évesen elhunyt Erős Andor Park című 1912-es festménye a magyar avantgárd első korszakából 15 milliós kezdés után 20 millió forintot ért meg valakinek. Kádár Béla art deco Madonnája 18 millió forintért, Ország Lili Architektúrák című 1966-os olajfestménye és Anna Margit Madáretető című 1936-os temperaképe egyaránt 16 millió forintért cserélt gazdát. Frank Frigyes 1929-ben festett olajképe, a feleségét ábrázoló Fotelban ülő vörös ruhás Mimi, illetve Batthyány Gyula portréja „az előkelő Pest lelkéről”, a második világháború kitörésekor New Yorkba emigráló Hatvany Liliről 12 millió forintért cserélt gazdát. Ugyanekkora leütési árat ért el Hincz Gyula Nagyváros című 1928-as tusrajza, amely a berlini Sturm Galériában rendezett 1929-es kiállítás elveszettnek hitt anyagából került elő.
A 19. századi anyagból Koszta József lányportéja 11 millió, Telepy Károly 1846-os védett festménye, a Vihar a pusztán 10 millió, Liezen Mayer Sándor történelmi témájú vászna, a Mária királynő és anyja, Erzsébet, Nagy Lajos király sírjánál 12 millió forint lett. El Kazovszkijtól a grafikai tétel visszamaradt, de 2,2 millió forintért gazdára talált korai, 1975-ös olajfestménye, a Tájkép maradvánnyal II. (1,7 milliós kezdés után).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.