Több mint négyezer vélemény érkezett a BKK-hoz a 4-es metróhoz kapcsolódó felszíni járatokkal kapcsolatban. A legnagyobb arányban a 240-es buszjárat kiváltásával, a 178-as autóbusz útvonalának módosításával, illetve a 239-es autóbusz közlekedésével kapcsolatban foglaltak állást.
Legtöbben a 240-es autóbusz más járatokkal való kiváltását tartották problémásnak, általában a Budaörs–Móricz Zsigmond körtér közötti közvetlen kapcsolat elvesztését sérelmezték.
Jelentős számú észrevétel érkezett a 178-as autóbusz Lánchídra való átterelésével, Deák Ferenc téri végpontjával kapcsolatban. A véleményezők többsége nem támogatja a javaslatot, a járat változatlan formában való, de legalábbis az Erzsébet hídon át történő közlekedését kérik. Főbb indokaik között az Alagút–Lánchíd útvonal torlódásai, a már ott közlekedő két járat jelenléte, az Ág utca környékén lévő középiskolák és a Naphegy felől a Rákóczi úti tengely közvetlen elérhetősége, valamint Krisztinaváros torlódásoktól mentes belvárosi eljutási lehetőségének megtartása szerepelt.
Szintén jelentős számú észrevétel érkezett a 239-es autóbusz megtartása érdekében. Nagyobb részük nem említi, hogy mely szakaszán veszi igénybe a járatot. Azonban akik megnevezik utazásuk célját, azok közül többen közlekednek a Budaörsi út és a belváros között.
A 107-es járat megtartását is többen kérték. Az utasok hiányolják az Újpalota és Zugló felőli közvetlen dél-budai gyorsjáratot, és kérik a 7-es busz sűrítését arra az esetre, ha a járat nem közlekedne a jövőben.
A 233-as autóbusz megszüntetésével kapcsolatban is érkeztek tiltakozást kifejező vélemények, jellemzően a Budafoki úti kis forgalmú megállók belvárosi kapcsolata miatt.
A 8-as autóbusz esetében többen nemtetszésüket fejezték ki a járat tervezett csuklósítása, valamint meghosszabbítása miatt; előbbinél a hegyi szakasz forgalomtechnikai adottságai, míg utóbbi esetben a hosszú vonal nagyobb zavarérzékenysége miatt.
A 133-as autóbusz esetében a legtöbb visszajelzés a járat megállítási rendjével kapcsolatban érkezett. Az utasok azt kérik, hogy a járat továbbra is álljon meg a Kelenföldi Erőműnél.
Az utasok véleménye megoszlik a 253-as járat megszüntetését illetően. A véleményezők körülbelül 60 százaléka támogatja, míg 40 százaléka ellenzi a tervezett változást.
A 252-es autóbusz megszüntetésével kapcsolatban is érkeztek ellenző hozzászólások, elsősorban az Őrmező–Újbuda kapcsolat ritkulása miatt. A javaslat ebben az esetben is megosztó: a véleményezők körülbelül kétharmada támogatja, míg egyharmaduk ellenzi a terveket.•
Az újpalotai gyorsjáratok egyike érintse a Cinkotai út vagy a Miskolci
utca/Csömöri út csomópont egyikét – kérték többen is.
Az 53-as autóbusz útvonalának módosítását a véleményezők többsége nem támogatta, legtöbbjük a járat Ugron Gábor utcán történő közlekedése ellen szólalt fel.
A véleményezők a több hasonló – de nem azonos – útvonalon közlekedő járat esetében problémásnak tartották az eltérő jelzés hiányát, illetve a könnyebb tájékozódás érdekében kérték az eltérő számozás bevezetését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.