Az Auchan az Eb alatt mintegy 2–5 százalékos forgalomnövekedésre számít a söreladásban. Az elmúlt hónapokban a cseh sörök iránt nőtt a kereslet. Az áruház tapasztalatai szerint a kánikulai időszakban akár 15-20 százalékkal is emelkedhet a sörfogyasztás. A szezonra egészségesebb snackújdonságokkal, például zöldségchipsekkel, zöldbanánchipsekkel bővítik a választékot. A legnépszerűbb szurkolói termékek idén a zászlók, a sálak és a mezek, focilabdákból pedig már háromszor annyit adtak el, mint 2015-ben. A SPAR is növekvő forgalomra számít az Eb alatt, magyar szurkolói mezek, kiegészítők (kalap, műhaj, sál) mellett a nemzetközi nagy csapatok, francia, német, angol és spanyol szurkolói termékek iránt is van kereslet. A Tesco arról tájékoztatott, hogy a 2014-es világbajnoksághoz képest 60 százalékos növekedést értek el a söreladásokban. A kategórián belül jelentősen növekedett a prémium vagy valamilyen szempontból – származási hely, búzasör – speciális sörök értékesítése is. Az Aldi közlése szerint egy átlagos időszakhoz képest nemcsak a szurkolói témájú termékek iránt nő meg a kereslet, hanem számottevően több sört, chipset és egyéb más ropogtatnivalót adnak el. Tapasztalataik szerint a vásárlók elsősorban a hagyományos ízeket, a sós, paprikás, sajtos chipseket keresik – írták.
Az Intersnack adatai szerint évi átlagban 3800 tonna burgonyachipset fogyasztanak a magyarok, ez a 600 ezer tonnás európai fogyasztásnak alig több mint fél százaléka. Egy-egy sportesemény alkalmával ennek a 10 százalékát, tehát csaknem 40 tonnát is megesznek a szurkolók. A magyarok évi 2,6 kilós fejenkénti snackfogyasztása elmarad például a hollandokétól és a norvégokétól. A listát sokáig a norvégok vezették fejenként 7 kiló snackkel, tavaly azonban a hollandok 500 grammal megelőzték őket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.