A Ferrari 488 GTB turbómotorja nyerte az Engine of the Year díjat. A hatvankét szakújságíróból álló zsűri szavazatai alapján a 3,9 literes, 670 lóerős V8-asa nemcsak az összetett elsőséget szerezte meg, hanem a legjobb nagy teljesítményű motor díjat is elnyerte és az „új motorok”, de a 3,0–4,0 literesek kategóriájában sem talált legyőzőre. Az összetett értékelésben a BMW i8-as hibrid hajtásrendszere lett a második (1,5-ös motorját megválasztották a legjobb 1,4–1,8 liter közötti erőforrásnak), míg a harmadik helyre a Porsche 911-es 3,0 literes, turbós bokszermotorját sorolták (a 2,5–3,0 liter közötti motor kategóriát megnyerte).
Ami a további részeredményeket illeti, az 1,0 liter alattiaknál a Ford 1,0 EcoBoost ezúttal sem talált legyőzőre az ötödik egymást követő évben, míg az 1,0–1,4-esek versengését a PSA-csoport 1,2-es benzines turbómotorja nyerte. Az 1,8–2,0 litereseknél a Mercedes-AMG 2,0 literes turbómotorja vitte a prímet, de nem meglepő módon a 2,0–2,5-ösök között is egy sportszív, az Audi öthengeres 2,5 literese kapta a legtöbb szavazatot. A legöblösebbek, a 4,0 liter feletti egységek mezőnyében a Ferrari 6,3 literes szívó V12-ese diadalmaskodott, míg a másik póluson az Év Zöld Motorja díjat a Tesla Model S elektromos hajtásrendszere érdemelte ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.