Hét év után váltja le a Panamera nevű limuzinját a Porsche, a második generáció már a nyáron a kereskedésekben lesz. A komfortot igyekeztek fokozni az új légrugózással, amelyet egy külön (48 V feszültségű) elektromos rendszer táplál, így a sportos vezethetőséget is sikerült megtartani, utóbbiban nagy szerepe van a felár ellenében elérhető hátsókerék-kormányzásnak és az aktív stabilizátoroknak.
A karosszéria merevségét 50 százalékkal növelik, a saját tömeg átlagosan egy mázsával csökken az elődhöz képest. A motortérben ott lesz a Porsche mérnökei által a 3,0 literes V6-os biturbó továbbfejlesztésével készített 4,0 literes V8-as biturbója, amely 550 lóerős teljesítménnyel kezd és 3,7 másodperc alatt sprintel nulláról 100 km/h-ra. Az előző, 4,8 literes V8-as biturbónál sokkal takarékosabb az új motor, hiszen hengerlekapcsolással (részterhelésen, 950–3000/perc között) rendelkezik, motorleállító használatára is optimalizálták (a turbófeltöltő kenése nem szűnik meg leálláskor). Az alapmotor 3,0 literes V6-os biturbó lesz 330 lóerővel, a 4S modellben ez a blokk 440 lóerőt tud, ezenkívül lesz még V6-os és V8-as (422 LE, 0–100 km/h 4,5 s, csúcssebesség 300 km/h) turbódízel, illetve normál és hálózatról tölthető hibrid is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.