A legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.
A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.
Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, az Andy Vajna tulajdonában lévő TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.