Volt lendülete a Blitz Galéria kortárs árverésének, amelyet október 20-án rendeztek meg a hajdani MEO épületében, de nem akkora, mint a tavaszi hasonló rendezvényüknek. Egyértelműen látszik azonban így is, hogy van igény a kortárs másodlagos piacra, és kifejezetten érdemes itt vásárolni, mert műteremből már nem elérhető művekhez, illetve a galériás rendszerből kiszorult alkotók munkáihoz is hozzá lehet jutni.
Fehér Lászlónak sok munkája forog a műkereskedelemben, itt is több felbukkant tőle. Legmagasabb áron, 1,9 millió forintért a nagy méretű, impozáns 1995-ös Lépcsőn kelt el. A 2013-as Fehér csónak 500 ezer forintért jó vétel volt, de a 2001-es Szökőkút peremén 1,3 millió forintért nem talált gazdára.
A Párizsban élő és nemzetközi árakkal bíró Nyári István 2007-es Airbattle over Paris című munkája 4,8 millió forintos leütési árával lett az este legdrágább képe, és a második helyezett is egy párizsi kötődésű munka, a magyar árveréseken szinte soha nem szereplő Francois Fiedler (Fiedler Ferenc) 1964-es munkája 4,2 millió forintért. Ez a két mű itt most listavezető volt, de a nemzetközi árakhoz képest nagyon megérte őket megvenni. A kortárs művészeti piacot jobban befolyásolják futó divatok vagy egy-egy fiatal művész berobbanása, akinek a karrierje később lehet, hogy megtorpan. Itt most azért az ismertebb alkotók művei találtak gazdára, és bár az aukció elkelési aránya nem volt rossz, a tételek nagy része kikiáltási áron ment el: Bukta Imre Szilvás című 2009-es képe 950 ezer forint, Deim Pál Koncertje 280 ezer forint, Kelemen Károly 2004-es olajfestménye, a Kassák No9 550 ezer forint, Váli Dezső Május és műterem című képe 600 ezer forint volt. Nádler István Pont-tér című 1981-es akrilfestményének 1,1 milliós leütési ára viszont a kezdő árának csaknem duplája.
Pauer Gyula az 1985-ös első szépségverseny több résztvevőjéről, köztük a győztes Molnár Csilla Andreáról is készített szobrot, aminek készítési körülményei botrányosra sikerültek. Két fotós – egyikük a később médiavállalkozóvá vált és meggyilkolt Fenyő János – Pauer műtermében „dokumentációs céllal” végigfotózta a szoborkészítést, ám a képek megjelentek egy nyugati erotikus lapban. A szépségkirálynőről készült gipszlenyomat alapján Pauertől először Erick Peterman német filmrendező rendelt meg egy műgyanta szobrot, amelynek később két bronzváltozata készült el: az egyiket 1988-ban a Magyar Nemzeti Galéria megvásárolta, a másik most kelt el 2,6 millió forintért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.