Simon Attila elmondta, több mint 230 millió forint értékű beruházást hajtottak végre 2016-ban, ami csaknem két és félszerese az egy évvel korábbi összegnek.
A Herendi Porcelánmanufaktúra árbevételének közel 70 százaléka exportértékesítésből ered - közölte a vezérigazgató.
A manufaktúra gazdasági, pénzügyi működése stabil volt 2016-ban, külső finanszírozási igénye nem volt a társaságnak, hitel nélkül, saját forrásból finanszírozták működésüket és beruházásaikat - mondta.
A több mint 700 munkavállalót foglalkoztató cég bruttó 7 százalékos bérfejlesztést hajtott végre, a személyi ráfordítások 150 millió forinttal növekedtek az előző évhez képest.
Simon Attila beszélt arról is, hogy a világ legnagyobb kézműves módon porcelánt előállító manufaktúrájának exportpiaca 60 országra terjed ki. A cég 16 ezer fehér formával, 4 ezer különböző mintával, így mintegy 64 millió különböző termékkel rendelkezik, évente 300-400 új terméket fejleszt ki.
A világ egyik legnagyobb szakvásárán, a jövő héten nyíló frankfurti Ambiente vásáron a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. 200 új termékkel fog megjelenni - fűzte hozzá.
Az nyilvános cégadatok szerint a zrt. 2015-ben 4,888 milliárd forint bevételt és 873 millió forint adózás előtti eredményt ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.