Jelentősen nőtt a mobilon értékesített autópálya-matricák aránya az év első hónapjában a 2016-os eredményekhez képest – derül ki az OTP Mobil frissen nyilvánosságra hozott adataiból. A legnépszerűbb útdíj típus a megyei matrica, ami az országos és megyei vignetták volumenének 47,7 százalékát tette ki. Jellemzően az utolsó pillanatra hagyják a vásárlást a Simple alkalmazás felhasználói.
Az OTP Mobil adatai szerint 2017. február elejéig összesen 23 513 országos és megyei autópálya matricát értékesítettek, amit az idei évben már a vállalat weboldalán is megvehettek a vásárlók. Ez a mennyiség már most 60 százalékkal haladja meg a 2016-os eredményeket, és valószínűleg tovább emelkedik majd. Az eladások 90 százalékát a Simple alkalmazáson, 10 százalékát pedig a weboldalon keresztül bonyolították.
Az év első hónapjában döntően a megyei matricák fogytak, mostanáig 20 704 darabot értékesítettek belőlük és arányuk meghaladta a 88 százalékot az összes értékesítéshez viszonyítva. A legnépszerűbbek a pest megyei matricák voltak, hiszen ezek adták a típus összes értékesítésének 2/3-át. Az országos autópálya-matricák a teljes forgalom 52 százalékát tették ki és a vásárlások értéke meghaladta a 120 millió forintot. A cég adatai szerint a tavaly heti vagy havi matricát vásárlók 34 százaléka idén már éves matricát vásárolt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.