Akár 750 millió dollárjába is kerülhet a Google-nek a hirdetők bojkottja – derült ki a Nomura Instinet elemzéséből, amelyet a Business Insider publikált. Eszerint, ebben az évben a Google csaknem 10,2 milliárd dollár bevételt érhetett volna el csak a videomegosztó szolgáltatásával, azonban mivel a Top 20 amerikai hirdetőjéből már 5 felfüggesztette hirdetéseit, ez a szám csak nagyjából 9,4 milliárd dollár lehet.
[caption id="" align="alignleft" width="600"] Dollár milliókat bukik a Google a hirdetők bojkottjával - Fotó: AFP[/caption]
A Youtube körüli botrányból elemzők a hagyományos tévétársaságok profitálását várják, révén hogy azok már a márkák átcsábításával foglalkoznak. Arról beszélnek: esetükben garantált a márkabiztonság, emellett óriási tömegekhez képesek eljuttatni a hirdetéseket.
Ahogyan arról az elmúlt hetekben többször hallani lehetett, folyamatosan duzzadt a Google-botrány, amiért az videómegosztóján szélsőséges, egyes esetekben uszító tartalmú videók mellett, és előtt is megjeleníti a hirdetéseket. Ennek hatására mintegy 255 világmárka döntött úgy, hogy felfüggeszti reklámjait az informatikai cég platformján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.