Hiába a másfél millió forintban maximált állami támogatás, egyelőre úri huncutságnak tűnik a tisztán elektromos hajtású autók vásárlása. De még így is – támogatással vagy anélkül – 119 e-jármű kapott rendszámot az első negyedévben, szemben az egy évvel korábbi 51-gyel. Pedig a támogatás októbertől él, az akkor meghirdetett 2 milliárdból, majd az idénre előirányzott 3 milliárd forintból legkevesebb 3333 autóvásárláshoz jutna ingyenpénz. Az európai gyártók szakmai szövetségének adatai szerint a kontinensen 32,6 ezer zöldautó fogyott január és március között, ennek ötöde a toronymagasan vezető norvégoknál. Régiónkból viszont kiemelkedünk a 119 darabos idei új állománnyal, minket a csehek (88), a lengyelek (66), a szlovákok (27) és a románok (11) követnek. Bulgáriában egy e-autót sem sikerült eladni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.