A cég közlése szerint a magyar tulajdonban lévő vállalat a 2015-ös 3,2 milliárdról tavaly 3,4 milliárdra tudta emelni a forgalmát, és 214 millióról 251 millió forintra az adózás előtti eredményét, miközben jelentős termékfejlesztést és gyártóberuházást is végrehajtott. Az idei tervekben az árbevétel 10 százalékos növelése, valamint a profit további emelése szerepel.
A 130 embert foglalkoztató társaság 2016-ban lépett piacra gluténmentes müzlijeivel és müzliszeleteivel, a termékek pedig olyan sikeresnek bizonyultak, hogy új gyártósort telepítenek előállításukra. A kétszázmillió forintos beruházásnak köszönhetően a székesfehérvári üzemben júliustól egy új gépsoron készülnek a gluténmentes müzliszeletek. A cég a beruházáshoz uniós támogatásra is pályázott. A folyamatosan fejlesztő Cerbona egy másik, szintén lendületesen növekvő piacon is igyekszik megvetni a lábát. Augusztusban megjelennek energiaszeleteik, amelyekkel új vásárlókat is meg akarnak nyerni.
Miközben a belföldi élelmiszerpiacon tartósan az átlag fölött nő a müzlik, müzliszeletek és gabonapelyhek forgalma, a cég külföldön is terjeszkedik. A társaság exportja kétmillió euró, amelyet szintén növelni kívánnak: különösen a balti országokban, a balkáni államokban, Romániában és Lengyelországban látnak jó piaci lehetőségeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.