A bruttó árbevétel 24,8 milliárd forintot ért el, a jövedéki és népegészségügyi termékadó nélkül számított árbevétel pedig 14,3 milliárdot. Előbbi adat 17, utóbbi 15 százalékkal haladja meg az előző évit. A belföldi nettó értékesítés 17 százalékkal 12,8 milliárd forintra emelkedett.
A negyedik negyedévben 5 százalékkal emelkedett az árbevétel, az üzleti évet nézve ez a legkisebb plusz. A Zwack ezt azért tartja mégis lényegesnek, mert tavaly a húsvéti forgalom teljes egészében az első negyedévben történt, míg idén egy része már áprilisban. Továbbá az is befolyásolta az idén a január–márciusi számokat, hogy a népegészségügyi termékadó januári változásai miatt jelentős mennyiségű előrehozott vásárlás volt Kalinka vodkából tavaly év végén. Éves szinten részben emiatt 57 százalékkal növekedett a minőségi termékek nettó árbevétele, de a St. Hubertusból származó árbevétel is 10 százalékkal ugrott meg. A forgalmazott termékekből 18 százalékkal több bevétele származott a cégnek, a Diageo-portfólió 25 százalékkal nőtt.
Az exportból származó 1,4 milliárd forintnyi bevétel megegyezik az előző évivel. Az Unicum exportja 2,5 százalékkal haladta meg az előző évit, de a pálinkáé 31 százalékkal visszaesett, elsősorban az Egyesült Államokban és Németországban. Az adózás előtti eredmény 35 százalékkal, 2,9, az adózott eredmény 31 százalékkal, 2,2 milliárd forintra ugrott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.