BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Málta, Korfu, Mallorca a legnépszerűbb úticélok

A repjegy.hu adatai alapján az előző évhez képest nem történt változás a legnépszerűbb tengerparti úticélok listájának élén. Idén is Máltára vettek repülőjegyet a legtöbben, míg a tízes lista további helyein jelentős átrendeződés történt.

A repjegy.hu top 10-es listájára minden évben a legnépszerűbb nyaralóhelyek kerülnek fel, míg kimaradnak azok a városok, amelyek tengerparttal is rendelkeznek ugyan, de alapvetően inkább városnézés céljából látogatnak oda nagy számban. Ilyen város Barcelona vagy Nápoly például. A listán a sorrendet az utazási irodák által szervezett charterjáratok sem befolyásolják, kizárólag az egyéni utas foglalások alapján dől el, mely célpont milyen helyezést ér el az adott évben.

Idén az alábbiak szerint alakult a sorrend (zárójelben a tavalyi helyezés látható)

1. Málta (1.)

2. Korfu (7.)

3. Palma De Mallorca (10.)

4. Gran Canaria (2.)

5. Nizza (17.)

6. Tenerife (6.)

7. Larnaca / Ciprus (8.)

8. Funchal / Madeira (3.)

9. Heraklion / Kréta (11.)

10. Catania / Szicília (4.)

Málta népszerűsége töretlen idén is, míg a tavalyi második helyezett Gran Canaria a negyedik helyre csúszott vissza, a negyedik helyről pedig 10. lett a szicíliai Catania. Ismét nagyon népszerű Korfu, Palma de Mallorca, Nizza, ezek a városok 5,7 és 12 helyet ugrottak előre a repjegy.hu népszerűségi listáján.

A legtöbb úti célra, Madeirát kivéve van fapados járat, így a repülőjegy olcsósága is hozzájárul a városok népszerűségéhez.

„A dobogós helyeken szereplő úticélokra jellemzően 7-8 napra utaznak az emberek. A leghosszabb időre Ciprusra, illetve Krétára mennek a 10-es lista desztinációi közül, itt 11 napot tölt az átlag-nyaraló. A legkevesebb időt pedig Nizzában töltik a turisták, ide jellemzően 5 napra utaznak a nálunk repülőjegyet vásárlók” – mondta Holczinger Zoltán repülőjegy üzletágvezető.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.