Egy év alatt 20 százalékkal emelkedett az előfoglalások aránya a Balatontourist által üzemeltetett tó körüli kempingekben. A nagy érdeklődés miatt a főszezonra már szinte elkeltek a közvetlen vízparti parcellák, és lefoglalták az üdülőházak, mobilházak, illetve bérsátrak nagy részét is. Nem csak a külföldi, hanem a belföldi turisták között is egyre több a visszatérő vendég – közölte a társaság.
A Balatontourist a 12 általa üzemeltetett kempingben 5200 sátorhellyel, 500 bungalóval, 200 mobilházzal, bérelhető lakókocsikkal és berendezett komfortos sátrakkal várja a kempingezni vágyókat. A bőséges kínálat ellenére a főszezonra – július-augusztus hónapokra – lassan már betelnek az időpontok, különösen a hétvégék, illetve fogynak a még bérbe vehető üdülőházak, mobilházak és a sátrak is. Az igen kedvelt, nagyméretű, közvetlen vízparti parcellákat már az előfoglalásban értékesítették a főszezonra – sokan még december elején lefoglalták ezeket. Sátorhelyet azonban az egész szezonban tudnak biztosítani a balatoni kempingekben – olvasható a közleményben.
Idén a Balatontouristnál 20 százalékkal emelkedett az előfoglalások száma a tavalyi év adataihoz képest. Ebben az évben is a külföldről érkező turisták foglalták le leghamarabb a helyüket (70 százalék), jóval a szezon előtt; míg a belföldi vendégek (30 százalék) inkább a tavaszi turisztikai vásárok után döntöttek a nyaralásuk helyszínéről. A Balatontourist tapasztalatai alapján évről évre több a visszatérő hazai vendég; ők jellemzően az üdülőházakat és a mobilházakat foglalják le már jóval a szezon kezdete előtt, de mivel a vállalat tavaly egy februárig tartó, 10 százalékos előfoglalási akciót hirdetett a sátor- és lakókocsihelyekre, idén ezekből is jóval több kelt el a szokásosnál. Az előfoglalási adatokból jól látszik, hogy a külföldiek közül továbbra is a német, holland és dán vendégek jönnek szívesen a tó körüli kempingekbe, de továbbra is a magyar turisták adják a Balatontourist forgalmának a 60 százalékát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.