A második Contempo árverés bebizonyította, hogy itthon is van gyűjtői érdeklődés a hetvenes évek konceptuális és fotóalapú műtárgyaira a másodlagos piacon is. A 80 tételből álló aukciós anyag jelentős része gazdára talált, láthatóan színre lépett egy új műtárgyvásárló réteg, amely egyre aktívabb, és mind életkorban, mind attitűdben különbözik a korábbi vevőktől, a klasszikus piacon mozgó gyűjtőktől. Ezek a vásárlók a hetvenes évek művészetére specializálódtak, tájékozódnak, kutatnak, utánaolvasnak a korszaknak. Olyan műtárgyakat preferálnak, amelyeket a korábbi korszakok gyűjtői nem, értékelik a szita- és ofszetnyomatokat, litográfiákat, plakátokat, performance vagy mail-art dokumentációkat, és tisztában vannak azzal is, hogy bár ezek a műtárgyak sokszorosított eljárással készültek, még sincs belőlük korlátlan darab, sőt a fennmaradt dokumentumok többsége ritkaságnak számít.
A korszakban rejlő potenciált emeli a rá irányuló nemzetközi figyelem, és – bár ezen az árverésen már az árakon is érezhető volt a növekvő figyelem – még bőven van tartalék az árszintben is. A nemzetköziség ezen a területen nem kérdés, például Tót Endre része a nemzetközi körforgásnak, éppígy Hajas Tibor, aki az idei Velencei Biennálé központi kiállításán is szerepel Vető Jánossal együtt. Ahol pedig nem csak lokális figyelemmel lehet számolni, ott máshová kerülnek a súlypontok, és magasabb lesz az árszint is. Hajas Tibor A/3-as méretű plakátja, amely a Bercsényi Klubban 1979-ben tartott performance-ához készült, kikiáltási ára duplájáért, 100 ezer forintért kelt el, Tót Endre tenyérnyi méretű ofszet önarcképe, amelyre egy piros x-et festett, jutalékkal együtt 200 ezer forintért, a Zuzu–Vető-páros rajza a nyolcvanas évekből 300 ezer forintért talált gazdára. Szűcs Attila és Jovánovics Miklós 1990-es litográfiái is meghaladták a 100 ezer forintos árszintet, Perneczky Géza Ellentükröződés című 1971-es konceptfotója csaknem elérte a 200 ezret, Ujj Zsuzsi négydarabos fotósorozata a 300 ezret. Az aukció súlypontja a 70-es évek volt, de az árverési anyag egy ívet rajzol ki, s bár az első aukción úgy tűnt, az Európai Iskola a fiatal gyűjtőket nem érdekli, most jobban elkeltek az 50-es évekből való tételek. Barcsay Jenő Ülő nőt ábrázoló finom ceruzarajza például jutalékkal együtt 300 ezer forint fölötti összegért cserélt gazdát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.