A Törökországban rekedt utasokat szállító első repülőgép 09:55-kor érkezett Budapestre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre, majd 11:25-kor Debrecenbe. A második gép 13:30-kor pontosan, a harmadik járat némi késéssel ugyan, de sikeresen landolt Budapesten, ahol a biztosító kollégái egyből megkezdték az utasok tájékoztatását.
Az összehangolt szervezőmunkának köszönhetően tehát minden Törökországban ragadt utas biztonsággal hazajuthatott, kivéve az utasok mintegy 10 százalékát, akik saját költségükön, önszántukból tovább maradnak Törökországban.
Ahogyan az ismert, fizetésképtelenséget jelentett vasárnap kora este a Green Holidays Kft., a társaság szervezésében délelőtt még elindult egy magyar csoport Budapestről charterjárattal a törökországi Antalyába, de lefoglalt szálláshelyükre már nem jutottak el.
A biztosító a Törökországban rekedt magyarok hazajuttatása és kártalanítása mellett kiemelten kezeli azon ügyfelek kárrendezését is, akiknek már befizetett utazásuk van a Green Holidays Kft.-nél. A kártalanítás pontos menetéről és további információkról az UNIQA Biztosító honlapján tájékozódhatnak az érintettek.
Azonnali segítségnyújtás az alábbi, ingyenesen hívható telefonszámon:
+36 80 2999 99
Azon károsult ügyfelek, akik nem kezdték meg utazásukat, kárigényüket a 4839597 kötvényszám feltüntetésével az [email protected] címen jelezhetik. A kárbejelentéshez az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
- a befizetési bizonylatokat
- az utazási szerződést
- bankszámlaszám, ahova a kártérítési összeg utalható
- a kitöltött kárbejelentőt
A kárbejelentés határideje 2017. augusztus 1. (kedd), az e-mail tárgyának pedig a „Green Holidays”-t kell megadni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.