Az elektromos hajtáson kívül nem sok mindent nyújtott az első Nissan Leaf, amelynek a továbbfejlesztett padlólemezére épül a második generáció. Azért változtattak a konstrukción a mérnökök, mert a jövőben az ötajtós mellett lépcsős hátú karosszéria és egy, a Qashqainál kicsit nagyobb méretű szabadidő-autó is készül majd belőle.
Visszatérve az ötajtóshoz, a V alakú orr és a bumeráng alakú hátsó lámpák között az eddiginél sokkal mozgalmasabb vonalvezetésű karosszériát látunk. Az autó áramvonalasabb az eddiginél, a Cw-érték 0,28. Pár centit változtak csak a külső méretek, a tengelytávolság 270 centiméter. A szürke vagy fekete színű belteret kék színnel dobják fel, ilyen a díszvarrás és például a motorindító gomb megvilágítása is, és ott vannak még a matt krómdíszek. Az utasoknak jutó tér ugyanakkora, a csomagtér méretét megnövelték.
A ProPilot nevű vezetéstámogató rendszer gombnyomásra aktiválódik a 30–100 kilométer/órás sebességtartományban, ezt követően automatikusan tartja a megfelelő követési távolságot az előttünk haladóhoz képest, beleértve a megállást is. Az első kerekeket hajtó villanymotor teljesítményét 38, nyomatékát 26 százalékkal növelték meg, immár 150 lóerő és 320 Nm áll a vezető rendelkezésére, az akkumulátorcsomag alapesetben is 40 kWh kapacitású – változatlan külső méretek mellett sikerült javítani az energiasűrűséget. A hatótávolság az európainál reálisabb egyesült államokbeli ciklus alapján 241 kilométer, az európai módszer alapján 378 kilométer. A jövő év közepén egyébként egy nagyobb teljesítményű motorral és nagyobb kapacitású akkumulátorral rendelkező Nissan Leaf is választható lesz, Magyarországon januárban indul az értékesítés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.