BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Lámpaoltás után vásárolnak ruhát a magyarok

Idén január és augusztus között 1 823 138 000 forint volt a Fashion Days magyarországi bevétele. Ez a vártnál magasabb, 44 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első nyolc hónapjához képest. A Romániában és Bulgáriában is jelenlévő webshopon egyre több a megrendelés az éjjeli órákban: a magyar éjszakai vásárlók hajnali 5 és 6 óra között a legaktívabbak.

Jobbak lettek az előre jósoltnál a régió legnagyobb divatportáljának eredményei az év első nyolc hónapjában. A cégcsoport összesen 60 százalékos, azaz 41,5 millió eurós növekedést mutatott ebben az időszakban. Ha ez a tendencia folytatódik, akkor a Fashion Days 50 százalékkal jobb teljesítménnyel zárja majd az évet, mint 2016-ban.

A Fashion Days a régió legfontosabb piaci szereplői között van, mert évek óta szinten tartja a növekedés mértékét és a piac többi szereplőjére is hatással van. A három országnak több mint 700 000 vásárlója volt az elmúlt években, és csak ebben az elmúlt nyolc hónapban 2,18 millió terméket értékesítettünk

– nyilatkozta Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.

A Fashion Days fél éves elemzése alapján, az online vásárlás rugalmasságát kihasználva, egyre többen választják az éjszakai, vagyis az éjfél és reggel 6 óra közötti vásárlást. Magyarországon az éjszakai vásárlások 71 százalékát mobiltelefonról kezdeményezték, 10 százalékuk pedig tabletről vásárolt szívesen. Ez az arány a három Fashion Days ország közül itthon a legmagasabb.

Magyarországon a megrendelések átlagértéke 21 000 forint volt az elemzett időszakban, melyek nagy része női vásárlóktól érkezett. Míg Romániában és Bulgáriában a legtöbb éjszakai vásárlást éjfél és egy óra között regisztrálták, a magyarok szeretik a vásárlást inkább korán kezdeni. 54 százalékuk reggel 5 és 6 óra között adta le rendelését. Az viszont mindhárom országra igaz, hogy a legkevésbé forgalmas időszak hajnali 4 és 5 óra közöttre esik.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.