A tervek szerint a LOT összesen 65 magyar légiutas-kísérőt vesz fel, őket a LOT saját leányvállalata fogja foglalkoztatni és a budapesti tengerentúli járatokon fognak szolgálatot teljesíteni.
A szóvivő elmondása szerint a járatok foglalási adatai az ütemtervnek megfelelően haladnak, a legtöbb foglalás 3-4 hónappal az első indulás előtt érkezik be, ezért még túl korai a konkrét számokról nyilatkozni.
Hangsúlyozta, hogy ezzel is kifejezik elköteleződésüket a magyar piac iránt. Mint kifejtette, a LOT korábban is kifejezte, hogy aktív szereplő akar lenni a közép-kelet-európai piac konszolidálásában, de nem légitársaságok felvásárlásával, hanem új bázisok nyitásával.
Adrian Kubicki nem zárta ki annak a lehetőségét sem, hogy Budapestről úgynevezett ráhordó járatokat indítanak a régióba, a gépeket már megrendelték, és további tengerentúli útvonalakat is vizsgálnak Budapestről keleti és nyugati irányba egyaránt. Megemlítette, hogy Argentína, Dél-Korea és Kína figyelemreméltó célország, de még túl korai lenne bejelentést tenni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.