A Metro, amely 35 országban üzemeltet azonos néven nagykereskedelmi áruházakat, valamint Németországban a Real hipermarketeket, 0,7 százalékkal 9,2 milliárd euróra növelte bevételét a szeptember 30-án végződött három hónapban, ami azonban elmarad az elemzők 9,3 milliárdos várakozásától. Az összehasonlítható bevételek 0,5 százalékkal nőttek, míg az árfolyamhatást kiszűrve 1,6 százalékos volt a növekedés.
Az év egészét tekintve 1,6 százalékkal 37,1 milliárd euróra emelkedett a bevétel. Árfolyamhatástól megtisztítva 1,1 százalékot ért el a növekedés, míg az összehasonlítható bevételek 0,5 százalékkal bővültek.
A Metro december 13-án teszi közzé a végleges adatokat tartalmazó éves vállalati beszámolóját.
A vártnál rosszabb eredmény miatt csökkent a Metro árfolyama a frankfurti tőzsdén: délelőtt 11 óra körül 1,42 százalékos mínuszban, 17,67 eurón jegyezték a részvényt.
A Metro nagykereskedelmi üzletláncot, a Real hipermarketeket, valamint az elektronikai cikkeket forgalmazó Media Markt és Saturn üzletláncokat üzemeltető német konszern júliusban vált szét két független vállalatra. A Metro márkanév alatt működik tovább a nagykereskedelmi üzletlánc és a hipermarket üzletág, az elektronikai cikkeket forgalmazó üzletág pedig Ceconomy néven igyekszik európai piacvezető céggé válni a szórakoztató elektronika terén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.