BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Plug-in hibrid is jön a frissített Range Rover Sport modellből

Alapos modellfrissítésnek vetette alá a Land Rover a Range Rover Sportot, ennek szenzációja, hogy a P400e utójelű modell képében megjelent a Jaguar Land Rover történetének első plug-in hibridje.

A saját fejlesztésű, 2,0 literes Ingenium turbómotor és a villanymotor összteljesítménye 404 lóerő, és 640 newtonméteres a nyomatéka, az átlagfogyasztás száz kilométerenként 2,8 liter a gyári adatok szerint. A 13,1 kilowattóra kapacitású lítiumion-akkumulátor 51 kilométer megtételére elegendő energia tárolására képes, normál konnektorról 7,5 órába telik a teljes feltöltése, míg töltődoboz használatakor 2 óra 45 percet kell erre várni.

A lítiumion-akkumulátor 51 kilométer megtételére elegendő energia tárolására képes
Forrás: MW

Ami a motorpalettát illeti, az SVR topmodellnél történt változás, az 5,0 literes, kompresszoros V8-as immáron 575 lóerős, ez 25 lóerős teljesítménynövekedés. A külső egyébként diszkréten változott: LED-es technológiára váltottak a fényszórók, alaphelyzetben oldalanként 24, a feláras Matrix LED egységekben oldalanként 52 fényforrás található – utóbbi képes körbevilágítani a többi közlekedőt, tehát állandóan távolsági fényt használva is lehet vele haladni.

A csúcs a Pixel LED-es fényszóró a maga 142 fényforrásával, ez már 500 méterre képes világítani. A Velaréhoz hasonló középkonzolt kapott a Sport is, itt ráadásul már a kormány küllőire is hasonló kinézetű kezelőszerveket helyeznek, a tetőablak árnyékolóját mozdulattal lehet vezérelni. Továbbfejlesztették a tolatósegédet, amely már pótkocsival is képes manőverezni.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.