A saját fejlesztésű, 2,0 literes Ingenium turbómotor és a villanymotor összteljesítménye 404 lóerő, és 640 newtonméteres a nyomatéka, az átlagfogyasztás száz kilométerenként 2,8 liter a gyári adatok szerint. A 13,1 kilowattóra kapacitású lítiumion-akkumulátor 51 kilométer megtételére elegendő energia tárolására képes, normál konnektorról 7,5 órába telik a teljes feltöltése, míg töltődoboz használatakor 2 óra 45 percet kell erre várni.
Ami a motorpalettát illeti, az SVR topmodellnél történt változás, az 5,0 literes, kompresszoros V8-as immáron 575 lóerős, ez 25 lóerős teljesítménynövekedés. A külső egyébként diszkréten változott: LED-es technológiára váltottak a fényszórók, alaphelyzetben oldalanként 24, a feláras Matrix LED egységekben oldalanként 52 fényforrás található – utóbbi képes körbevilágítani a többi közlekedőt, tehát állandóan távolsági fényt használva is lehet vele haladni.
A csúcs a Pixel LED-es fényszóró a maga 142 fényforrásával, ez már 500 méterre képes világítani. A Velaréhoz hasonló középkonzolt kapott a Sport is, itt ráadásul már a kormány küllőire is hasonló kinézetű kezelőszerveket helyeznek, a tetőablak árnyékolóját mozdulattal lehet vezérelni. Továbbfejlesztették a tolatósegédet, amely már pótkocsival is képes manőverezni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.