A Vodafone csütörtökön sajtótájékoztatón mutatta be új márkastratégiáját: változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is. Ez az első váltás a „Power to you” szlogen 2009-es bevezetése óta. Közlésük szerint a több tucat országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, amely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.
Az új vizuális identitásban nagyobb hangsúlyt fognak fektetni a Vodafone ikonikus idézőjeles logójára, amely a cég minden marketing anyagának központi része lesz.
Az újrapozicionálás központi témája a jövővel kapcsolatos pozitív optimizmus, amit az új szlogen is kiemel: „The future is exciting. Ready?”. Azaz: „A jövő izgalmas. Készen állsz?”
– de a cég tájékoztatása szerint csak az első mondatot fordítják le az adott ország nevére, a „Ready?” megmarad angolul.
A telekommunikációs cég a bejelentést két, a jövővel kapcsolatos nemzetközi kutatás bemutatásával támasztotta alá. Minden korosztályt figyelembe véve az az egyöntetű vélekedés, hogy a következő 20 évben a technológia és az innováció lehet a legpozitívabb hatással a jövőre nézve. A legoptimistábbak a fiatalok, a 18-24 évesek: a megkérdezettek 62 százaléka gondolja úgy, hogy jobbak lesznek az életkörülményei 20 év múlva, abban pedig minden korcsoport egyetért, hogy saját és gyermekei életminősége is javulni fog 20 év múlva.
A kutatás Magyarországra vonatkozó része szerint a magyarok 51 százaléka gondolja úgy, hogy javulni fog az életminősége – ez némileg rácáfol arra az általános vélekedésre, ami szerint a magyar az egy pesszimista nemzet. A magyar válaszadók 24 százaléka gondolja úgy, hogy rosszabb lesz a helyzet. A legpesszimistább nemzet a dél-afrikai, ahol a megkérdezettek majdnem fele úgy véli, hogy rosszabb lesz az életminősége.
A felmérésből az is kiderült, hogy a jövő technológiái közül az olcsó és tiszta energiát (57 százalék) és a személyre szabott egészségügyet (49 százalék) tartják a legizgalmasabbnak, valamint ez a két fejlesztés lesz a leginkább pozitív hatással az országra.
Amikor a jövőről gondolkodunk, akkor beszélünk robotokról, önvezető autókról, ugyanakkor rengeteg félelem is van az emberekben a jövőt illetően
– fogalmazott Carra Anita, a Vodafone Magyarország lakossági üzletágáért felelős vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, hogy cégük azért változik, mert a világ is változik. Az a célkitűzésük, hogy „a jövőt izgalmas köntösben” mutassák meg, és az emberek ne féljenek tőle.
„Az a célunk, hogy ezt a sok újdonságot eljuttassuk előfizetőinknek, ugyanis a technológia robbanásszerűen, iszonyatos gyorsasággal halad előre” – mondta Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese. A jövő generációja már együtt él velünk, ők már egy felgyorsultabb világban élnek, az új technológiák, amik jönnek, azokat ők azonnal kipróbálják – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.