Azt állítja a Mercedes-AMG, hogy egyenesen a Formula–1-ből érkezik az a hibrid hajtás, amelyet a rendszámmal is rendelkező Projekt One szuperautó hátuljába építenek be. Persze a károsanyag-kibocsátási előírások miatt vissza kellett fogni ennek a teljesítményét, ezért csak annyit mondanak, hogy 500+ kilowatt, azaz 680+ lóerő maradt meg a versenyautó becsült 1000 lóerős teljesítményéből. Az első tengelyhez is villanymotorokat építettek, összesen 326 lóerő teljesítménnyel – ezek különlegessége a magas fordulat, alaphelyzetben 20 000/percen pörögnek, és pillanatok alatt felgyorsítanak 50 000/percre.
Szóval az ötmotoros Projekt One bőven 1000 lóerő feletti teljesítménnyel rendelkezik. A jövőben biztosan pontosítják majd a teljesítményt, hiszen arról is szó van, hogy a Mercedes-AMG márka elektromos/hibrid jövőjében szükség van egy hasonló autóra, amellyel nemcsak az ügyfeleknek, de a vetélytársaknak is jelzik a tudásukat. Az 1,6-os V6-os blokknál pneumatikus szeleprugókat alkalmaznak, és nemcsak a főtengely végén, de a turbófeltöltőnél is található egy villanymotor.
Ez a motor két végére épített turbinát és kompresszorkereket összekötő tengelyen van, 122 lóerő a teljesítménye, és az a feladata, hogy szükség esetén 100 000/perc fordulatra gyorsítsa a feltöltőt. A leszabályozási fordulat 11 000/perc, ezt a határt a kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyag miatt kellett korlátozni az F1-es versenyautóhoz képest. A nyolcfokozatú robotizált váltóval szerelt Projekt One egyébként kevesebb mint 6 másodperc alatt éri el az óránkénti 200 kilométeres sebességet, és valahol 350 kilométer/óra felett van a vége. Az elektromos hatótávolság 25 kilométer.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.