„A kereskedelmi értékesítési prognózisok egy újabb rendkívül erős ünnepi kiszállítási szezont jeleznek. A UPS ügyfeleivel együtt azon munkálkodik, hogy megfeleljen a megemelkedett fogyasztói igényeknek” – mondta el Kate Gutmann, UPS értékesítési vezetője. „Az online és mobiltelefonos vásárlások teljesen átalakították a kiskereskedelmet, a UPS pedig készen áll, hogy kiszolgálja mind a fogyasztókat, mind az üzleti ügyfeleit a csúcsidőszak során is.”
A forgalmas ünnepi időszak során a UPS dolgozóinak a szokásos napi mennyiséget közel kétszeresen is meghaladó számú csomagot és küldeményt kell majd célba juttatniuk, ezért a cég már korábban felkészült arra, hogy a globális hálózata rugalmasan tudjon reagálni a megnövekedett keresletre.
A UPS folyamatos beruházásokat eszközöl az új technológiákba és létesítményeibe, ami nagyban hozzájárul a megnövekedett ünnepi kereslet sikeres kielégítéséhez. A cég 2017-ben négy nagyszabású létesítménytelepítési és bővítési projektet fejezett be, amely összesen mintegy 93.000 négyzetméterrel növelte a vállalat működési területét. Mind a csomagszortírozási, mind a kézbesítési kapacitás közel 6 százalékkal növekedett az elmúlt évben.
A megnövekedett munkaerőigény kielégítésére az idei csúcsidőszak során a UPS 95.000 időszaki dolgozót, futárokat, kisegítőket, szortírozó munkásokat és rakodókat vesz fel világszerte.
https://www.vg.hu/gazdasag/lepett-posta-tobb-csomagot-tudnak-kezelni-676999/
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.