Valójában egy háromszög alakú hasábon kapott helyet a kijelző, amely gombnyomásra elfordul. A vezető a kijelző, analóg órák és a műszerfal fabetétjének folytatása közül választhat. A három analóg órát tartalmazó oldal külső hőmérsékletet mutató hőmérőt, iránytűt és kronográfot tartalmaz.
A belső térhez kilenc Észak-Európából származó tehén bőrét használják fel, a tömegmegtakarítás miatt egy milliméter vékonyra borotválták le a kárpitot. Összesen 2,8 kilométer hosszúságú cérnát használnak fel, a gyémántvarrásnál minden egyes négyzetnél 712 öltést végez a gép, egy autó belső tere több mint 310 ezer öltéssel készül el.
A tíz négyzetméternyi fabetét elkészítési és beépítési ideje kilenc munkaóra, az alumíniumbetétek mindössze 0,6 milliméter vastagok. Új, a Volkswagen konszernnél a Porsche Cayenne-nél már használt MLB Evo platformra építette túraautóját a Bentley, a fejlesztést Nagy-Britanniában végezték. Nyolcvan kilogrammot faragtak le a tömegből, most már az összes alumínium karosszérialemezt melegen, 500 Celsius-fokon préselték, korábban ezt csak a sárvédőknél alkalmazták. Ez a megoldás nagyobb szabadságot engedett a formatervezőknek, akik azért is hálásak voltak, hogy jelentősen, 135 milliméterrel csökkent az első túlnyúlás, ami az arányoknak tett jót.
Első körben csak a 6,0 literes, W12-es biturbó motorral adják a Continental GT-t, a továbbfejlesztett erőforrás 635 lóerős teljesítményű, a maximális nyomatéka pedig 900 newtonméter. Hengerlekapcsolás funkcióval is rendelkezik az erőforrás, részterhelésen csak hat henger működik. Új a nyolcfokozatú, dupla kuplungos váltó, amivel együtt rajtautomatika is került a fedélzetre. Az óránkénti 100 kilométeres tempót 3,7 másodperc alatt éri el az autó, a csúcssebesség 333 kilométer per óra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.