BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új márkával száll be a küzdelembe az LG

A jövőben nem okoz gondot az LG termékeket vásárlóknak annak eldöntése, hogy az adott eszköz használja-e a mesterséges intelligenciát (MI), ugyanis a társaság külön márkát hoz létre azon készülékeinek, amelyeknél bevetik az MI-t. A ThinQ brand minden 2018-as háztartási eszközt, fogyasztói elektronikai terméket és szolgáltatást megjelöl, amely mesterséges intelligenciát alkalmaz. Az ezzel a márknévvel ellátott eszközök és szolgáltatások mindegyike képes lesz a gépi tanulásra, a kommunikációra más készülékekkel, és az LG saját DeepThinQ technológiája mellett számos további MI-technológiát használ majd a cég partnereitől.

Forrás: Shutterstock

Az LG először a 2017-es CES-en (Consumer Electronics Show) mutatta meg MI-törekvéseit a DeepThinQ technológia bejelentésével. A társaság ezek után új kezdeményezést indított el, melynek célja az volt, hogy az év során bemutatott prémiumtermékek mindegyike wifikompatibilis legyen. Júniusban jött a következő nagy lépés, a vállalat ekkor nyitotta meg a szöuli Mesterséges Intelligencia Laboratóriumot, amely összefogja a cég különféle kutatásait az olyan technológiák területén, melyek lehetővé teszik a hang- és videoalapú, valamint a szenzorok által szolgáltatott információk felismerését, és képessé teszik az eszközöket arra, hogy saját következtetéseik nyomán tanuljanak. Az LG laboratóriuma közreműködött a világ első, a saját környezetét feltérképezni képes légkondicionálójának fejlesztésében csakúgy, mint intelligens hűtőszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában. A társaság ThinQ márkájának első képviselői január elején Las Vegasban, a CES-en mutatkoznak be.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.