Az internetes óriáscég gyakorlatilag megtiltja minden felületén a kriptovaluta-reklámokat, beleértve a bitcoinét is.
A kaliforniai székhelyű technológiai cég közleményében azt írta, hogy a hirdetéseknek biztonságosnak kell lenniük. A megtévesztésnek és a félrevezető reklámoknak nincs helyük a Facebookon. Új közléspolitikájuk megtiltja minden reklámozónak, még azoknak is, amelyek törvényesen működnek, hogy a Facebookon ismertetőjükben a bitcoinhoz hasonló kriptovalutákat, bináris pénzügyi lehetőségeket terjesszenek.
A Facebook úgy tekint ezekre a pénzügyi termékekre és szolgáltatásokra, mint amelyek gyakran összefüggésbe hozhatók megtévesztő és csalfa hirdetési gyakorlattal.
A közlemény szerint a cég azt szeretné, hogy
az emberek nyugodtan, a becsapás félelme nélkül fedezzenek fel új termékeket és szolgáltatásokat, gyűjtsenek róluk ismereteket a Facebookon.
Új stratégiájuk része annak a törekvésnek, hogy „sikeresebben leleplezzék a csalókat és a megtévesztő reklámgyakorlatokat” – derült ki a nyilvánosságra hozott dokumentumból. A stratégia végrehajtásának minden oldalukon érvényt szereznek, beleértve a Facebookot, az Audience Network-öt és az Instagramot – írták.
A 2004-ben alapított online vállalatnak több mint kétmilliárd aktív használója van.
A blokklánc az internethez hasonló jelentőségű lehet
Az értékek szabad áramlásával és az okosszerződésekkel a blokklánc-technológia akkora hatással lehet az életünkre, mint annak idején az internet volt – hangzott el a Blockchain Budapest Konferencián. A blokklánc minden olyan hálózatot átformálhat, amelyben hiteles, megbízható és megmásíthatatlan nyilvántartásokra van szükség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.