Nincs külön valós és digitális világ, csak az utóbbi, és csak egy, a „Most” generáció létezik, és az a cél kortól függetlenül, hogy mindenki minél inkább éljen a digitális világ vívmányaival – ez áll a Magyar Telekom most indult kampányának középpontjában.
Szolgáltatói oldalról minden adott ahhoz, hogy a felhasználók élvezzék a digitális világ adta lehetőségeket: a Magyar Telekom 4G hálózata a világ 160 operátora közül az ötödik legjobb, a távközlési eszközök lehető legszélesebb palettájáról válogathatnak az ügyfelek, adottak az ügyfélbarát – a korlátlan adatcsomagot, illetve fix és vezetékes hálózatra épülő kombinált – Telekom csomagok, és az ügyfelek virtuális szórakozási lehetőségei, például a tévézés is – mondta Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.
Ma viszont még az figyelhető meg, hogy az X, vagyis az idősebb generáció másként viszonyul a digitális világhoz, mint a Z, vagyis a fiatalabbak. Ennek alapján a digitális világ nagyon költséges és gyors amortizációjú infrastruktúráját is nagyon különböző módon veszik igénybe, ami felveti a kérdést: érdemes-e ennyi pénzt invesztálni az infrastruktúrába, ha az ügyfelek nem tudják kihasználni. A megoldás pedig az, hogy a felhasználókat „húzzák fel” a technológia szintjére – mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója,
Az Telekom célja, hogy senki ne maradjon ki a „Mostból”, mindenki használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából.
A Most generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba
– mondta a Szabó Béla Attila a Telekom fenti gondolatát támogató új reklámszpotja kapcsán.
A filmben nem csak színészek vannak, hanem olyan emberek, akik magukat alakítják, e-sportolók, énekesek – mondta a reklámfilm kapcsán Balogh Zsolt, a Telekom új kampányát szállító DDB kreatív igazgatója. Ez is azt erősíti, hogy mindenki a digitális világ részese.
A jövő
Aki nem digitálisban gondolkodik, az ma már nehezen találja meg a számítását: 2020-ra várhatóan a vállalati értéklánc 80 százaléka digitális, a teljes munkaerő 70 százaléka pedig mobil munkaerő lesz, emellett világszerte 20 milliárd összekapcsolt okoseszköz lesz, 2025-re pedig a munkaerő 70 százalékát a digitális generáció adja majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.