BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Most generáció áll a Telekom kampány fókuszában

A „Most” generációt népszerűsíti a Magyar Telekom új kampánya, aminek célja, hogy kortól függetlenül mindenki használja ki a digitális világ lehetőségeit.

Nincs külön valós és digitális világ, csak az utóbbi, és csak egy, a „Most” generáció létezik, és az a cél kortól függetlenül, hogy mindenki minél inkább éljen a digitális világ vívmányaival – ez áll a Magyar Telekom most indult kampányának középpontjában.

Szolgáltatói oldalról minden adott ahhoz, hogy a felhasználók élvezzék a digitális világ adta lehetőségeket: a Magyar Telekom 4G hálózata a világ 160 operátora közül az ötödik legjobb, a távközlési eszközök lehető legszélesebb palettájáról válogathatnak az ügyfelek, adottak az ügyfélbarát – a korlátlan adatcsomagot, illetve fix és vezetékes hálózatra épülő kombinált – Telekom csomagok, és az ügyfelek virtuális szórakozási lehetőségei, például a tévézés is – mondta Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.

Fotó: M. Schmidt János

Ma viszont még az figyelhető meg, hogy az X, vagyis az idősebb generáció másként viszonyul a digitális világhoz, mint a Z, vagyis a fiatalabbak. Ennek alapján a digitális világ nagyon költséges és gyors amortizációjú infrastruktúráját is nagyon különböző módon veszik igénybe, ami felveti a kérdést: érdemes-e ennyi pénzt invesztálni az infrastruktúrába, ha az ügyfelek nem tudják kihasználni. A megoldás pedig az, hogy a felhasználókat „húzzák fel” a technológia szintjére – mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója,

Az Telekom célja, hogy senki ne maradjon ki a „Mostból”, mindenki használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából.

A Most generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba

– mondta a Szabó Béla Attila a Telekom fenti gondolatát támogató új reklámszpotja kapcsán.

A filmben nem csak színészek vannak, hanem olyan emberek, akik magukat alakítják, e-sportolók, énekesek – mondta a reklámfilm kapcsán Balogh Zsolt, a Telekom új kampányát szállító DDB kreatív igazgatója. Ez is azt erősíti, hogy mindenki a digitális világ részese.

A jövő

Aki nem digitálisban gondolkodik, az ma már nehezen találja meg a számítását: 2020-ra várhatóan a vállalati értéklánc 80 százaléka digitális, a teljes munkaerő 70 százaléka pedig mobil munkaerő lesz, emellett világszerte 20 milliárd összekapcsolt okoseszköz lesz, 2025-re pedig a munkaerő 70 százalékát a digitális generáció adja majd.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.