A francia ágazati szervezet, az E-Commerce Federation (Fevad) adatai szerint a franciák tavaly 81,7 milliárd euróért vásároltak online, ami 14,3 százalékos növekedés 2016-hoz viszonyítva. Tavaly, a karácsonyi vásárlások idején az online kereskedelem értéke éves szinten 17,5 százalékkal 16,5 milliárd euróra ugrott.
Tavaly 15 százalékkal bővültek a számítógépekről, és 38 százalékkal a mobiltelefonokról indított vásárlások Franciaországban.
Az árukosár átlagos értéke 5 százalékkal 65,5 euróra csökkent. Az egy vásárlóra eső online tranzakciók száma 33-ra emelkedett a 2016. évi 28-ról.
Tavaly a teljes francia kiskereskedelem 8,7 százalékát bonyolították e-kereskedelemben, ami felülmúlta a 2016. évi 7,7 százalékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.