Az ügyfélkiszolgáló folyamatok és rendszerek fejlesztési munkáinak részeként február 17. éjjel tíz órától másnap délig tervezett rendszerfejlesztést végez a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve a telefonos ügyfélszolgálaton is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.
Ebben az időszakban sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton nem lesz elérhető az egyenlegfeltöltés és –lekérdezés, adatjegy feltöltés, telefonszámla befizetés, új szerződéskötés, készülékvásárlás, SIM-kártya csere, tarifacsomag váltás, MyTelenor applikáció, szolgáltatás megrendelés, online vásárlás, feltöltőkártyás adategyeztetés, Expressz kártya regisztráció.
A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés.
A fejlesztéssel járó időszakos kényelmetlenségek miatt február 18-án, vasárnap egész nap díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot ad a vállalat minden ügyfelének amit automatikusan aktiválnak.
Hétvégén leáll az ügyintézés a Magyar Telekomnál is, rendszerfejlesztés miatt február 16-án pénteken este tíztől várhatóan február 19-én hétfő éjfélig nem lesz elérhető a mobilszolgáltató telefonos és online önkiszolgáló felülete, továbbá a Telekom mobilalkalmazás sem, illetve az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket. A vállalat a fejlesztés miatt február 16-án éjféltől 4 napon át szintén korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas lakossági és üzleti mobilinternet előfizetőinek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.