A Lidl beszerzési ügyvezetője elmondta, hogy az eladás bővülése közel azonos volt a belföldi és az európai piacon, 5 milliárd forint értékben 7,9 millió palack magyar bort adtak el Magyarországon és 7 millió palackot exportáltak.
A Lidl Magyarország 9,7 millió euró (mintegy 3 milliárd forint) értékű borexportja 10 százaléka a teljes magyar bor- és mustexportnak
- mondta.
Nepp Zoltán tájékoztatása szerint külföldön a Királyleányka, a Tokaji Furmint és a Szürkebarát volt a legnagyobb palackszámban értékesített magyar bor tavaly.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.