BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elindult a Nemzeti Közművek ügyfélkapcsolati társasága

A társaság mintegy 300 munkavállalóval kezdi meg a számlázási, folyószámlakezelési és más háttérfeldolgozási tevékenységek ellátását.

A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdte meg működését a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal jóváhagyását követően. Az új társaság a cégcsoport azonos tevékenységeit ellátó területeinek működését hangolja össze, ezáltal téve lehetővé a külső és belső ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásainak folyamatos fejlesztését.

Fotó: AFP

A feladatok kiszervezése több lépésben valósul meg, elsőként a társaság mintegy 300 munkavállalóval kezdi meg

  • a számlázási,
  • folyószámlakezelési,
  • és más háttérfeldolgozási tevékenységek ellátását.
  • A Nemzeti Közművek ügyfelei több mint egy éve már nem csak a földgáz-, hanem az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket is országszerte intézhetik. A napokban az NKM Oroszlányi Szolgáltató megvásárlásával az oroszlányi térségben a távhővel együtt már egyszerre három közműszolgáltatással kapcsolatosan is az ügyfelek rendelkezésére áll a társaság.

    Címoldalról ajánljuk

    Tovább a címoldalra

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.