A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdte meg működését a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal jóváhagyását követően. Az új társaság a cégcsoport azonos tevékenységeit ellátó területeinek működését hangolja össze, ezáltal téve lehetővé a külső és belső ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásainak folyamatos fejlesztését.
A feladatok kiszervezése több lépésben valósul meg, elsőként a társaság mintegy 300 munkavállalóval kezdi meg
A Nemzeti Közművek ügyfelei több mint egy éve már nem csak a földgáz-, hanem az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket is országszerte intézhetik. A napokban az NKM Oroszlányi Szolgáltató megvásárlásával az oroszlányi térségben a távhővel együtt már egyszerre három közműszolgáltatással kapcsolatosan is az ügyfelek rendelkezésére áll a társaság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.